|
סה"כ
69
חוות דעת - דרוג ממוצע
3.0
|
|
|
|
|
|
|
עובדים/עבדתם ב012 סמייל?
|
 |
Theworker >
חוות דעת 012 סמייל
חוות דעת של עובדי
012 סמייל
69 - 61 מתוך 69
|
מקום עבודה נחמד , מתאים כאמצעי למימון לימודים...
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד נציג מכירות - חטיבה פרטית בין השנים 2013 - 2012
|
24.11.2013
|
|
יתרונות:
|
עבודה עם אווירה צעירה ,החברה מוזגה לאחרונה עם קבוצת פרטנר והיא השקיעה המון בפיתוח העובדים והמוצרים שלה כמו מוצר הסלולר תחת המותג 012 מובייל, ימי כיף וגיבוש וערבי צוות, ניהול בגובהה עיניים ולא מתנשא , קו אורנג׳ מהחברה חינם , ארוחות מסובסדות - משלמים רק 4 ש״ח בקושי עלות של מסטיק ומקבלים ארוחה , ביטוח בריאות במחירים מצחיקים ושווים.
ניתנת הכשרה מ0 - מתאים לעובדים שאין להם יידע רחב בתחום - הכשרה היקפית .
מתאים לסטודנטים .
|
|
חסרונות:
|
התחייבות לשנה - אם יוצאים באמצע משלמים קנס, אם לא מגיעים ליעדים מקבלים משכורת פח (וקשה להגיע ליעדים עם המתחרים האגרסיביים - צריך להיות תותח בשביל לקבל משכורת אמיתית של איש מכירות).
נשחקים די מהר אם לא מתאמצים ושואפים לקידום.
|
|
מקום עבודה סביר,ניתן אפכם להתקדם. רק שהקידום לא תמיד...
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד מנהלת תיקי לקוחות בין השנים 2004 - 2013
|
13.04.2013
|
|
יתרונות:
|
יש די הרבה פעילויות רווחה וזה מאוד נחמד. ניתן בקלות לשלב את העבודה עם המשפחה
|
|
חסרונות:
|
שכר נמוך ,אין תנאים סוציאליים נאותים עבורי בכל אופן.
|
|
מי שמחפש להעביר את הזמן זה בדיוק המקום לא להתקדם בו...
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד שירות לקוחות בין השנים 2008 - 2012
|
07.04.2013
|
|
יתרונות:
|
שעות עבודה נוחות וגמישות
|
|
חסרונות:
|
כל מי שמתקבל לחברה יכול להיות מנהל אך ללא תקן זה אומר "שהתקדם " בחברה אך לא בשכר
|
|
012 סמייל (התמיכה הפרטית)
לאחר עבודתי בחברה אני בטוח...
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד ניהול בין השנים 2009 - 2012
|
19.06.2012
|
|
יתרונות:
|
מקום עבודה זה בעיקר לחיילים משוחררים שלא יודעים מימינם ושמאלם נכנסים לחברה ומגלים איפה לא צריכים לעבוד גם אם כי מדובר בעבודה זמנית עד סיום התואר
|
|
חסרונות:
|
שכר מבייש
מנהלים מבזים מנהלים אחרים (השותפים לעבודתם)
איומים על סיום העסקה על מנת להראות רצינות
|
|
עבדתי שם בקשרי לקוחות ויכול רק לומר שז וחברה שלא כדאי...
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד נציג קשרי לקוחות בין השנים 2010 - 2010
|
02.02.2012
|
|
יתרונות:
|
המוקד מאוד יפה ומושקע , יש עובדים שהם כמוני פשוטים ונחמדים
|
|
חסרונות:
|
שכר נמוך , מחשבים איטיים (לוקח חצי שעה-שעה למצוא עמדה !) , משלמים רק לפי זיהוי (אונליין במחשב ובמערכת) ולא לפי החתמת כרטיס (לא חוקי בעליל) , יחס מזלזל , צריך להקיז דם כדי שיפטרו אותך , יחס מזלזל , מתייחסים אלייך כאל \\\"עוד עובד\\\" , מסתכלים עלייך כמו שמסתכלים על גרף - הבוס לשעבר אמר לי \\\"כשאני רואה אותך אני רוצה לראות אותך בראש הטבלה , אני רואה אותך כגרף\\\" - פשוט בושה ! , מנהלים מתחלפים כל שני וחמישי , משכורות רעב !!! טעויות בשכר , ניצול מזוויע . ארוחות מסובסדות ? הצחקתם אותי ! חברה של קמצנים !
|
|
אם לומר את האמת, עדיף ללכת לעבוד אצל הירקן מאשר לעבוד...
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד תומך טכני בכיר בין השנים 2008 - 2010
|
31.05.2011
|
|
יתרונות:
|
- אתה צריך לזרוק כיסא על המנכ"ל אם אתה רוצה להיות מפוטר.
- מביאים קורסי הכשרה בין לבין (אבל זה נועד כדי לנצל אותך עוד יותר בשביל תוספת של חצי שקל לשעה לשכר, ככה שלא הייתי מתלהב מזה).
- יש הסעות (עם נהגים שיכורים).
- מי שאמר פה שיש סיבסוד לחדר אוכל, אתה מקבל 5 שקל סיבסוד, מספיק לקנות מסטיקים.
|
|
חסרונות:
|
- אתה סה"כ מספר, זה מגיע למצב שאין לאף אחד מושג גם איך קוראים לך, אפילו לא למנהל שלך.
- בתור תומך טכני לשעבר, ביקשו ממך גם להיות שירות לקוחות, מכירות, טכני, וגם להגיש ארוחת בוקר ללקוח.
כל זה מבלי לעבור את ה 6 דקות שיחה בממוצע.
- גם אם היית מוכר, היית מקבל שקל על כל מכירה, כשבבזק או מקומות אחרים מקבלים 10 ש"ח על כל מכירה.
- חצי מהמחשבים בחברה לא עובדים, אי אפשר למצוא עמדה תקינה, הכל ישן, מגושם וצולע.
|
|
לא להתקרב!
החברה עושה המון עבירות שכר. תנאי עבודה לא...
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד נציג תמיכה טכניה בין השנים 2007 - 2008
|
03.05.2011
|
|
יתרונות:
|
- עבודה לא פיזית
- לא משעמם
- משמרות גמישות
- חדר אוכל וקפיטריה מסובסדים
- עובדים פשוטים כמוך - אנשים מדהימים בדרך כלל
- צריך להתאמץ כדי שיפטרו אותך
|
|
חסרונות:
|
- משלמים לפי כניסתך למערכת זיהוי ממוחשבת, ולא לפי העברת כרטיס. לא מוצא עמדה פנוייה חצי שעה? לא תקבל שום דבר על הזמן הזה.
- המון תקלות חישוב שכר.
- לחץ לא סביר. לפעמים אפילו לא ניתן לצאת לשירותים.
- אתה לא בנאדם, אלא רק גרף עם מדדים.
- מנהלים לוחצים עלייך לסיים שיחות ארוכות. זה הגיוני, אבל לא אתה לא יכול לנתק בפנים ואתה לא יכול להגיד, כי מנהל אומר לך לסיים.
- כמו בצבא, איחור של שנייה אחת - מעשה שגורר תוצאות לא נעימות. ואני לא מגזים.
- החברה הינה ספק שירותי אינטרנט הכי חלש לעומת המתחרים. קשה לשקר ללקוחות בפנים שזאת החברה המובילה.
- כדי למנוע שיחות ארוכות, מעבירים את הלקוח מנציג לנציג סערך כל 20 דק'. מאוד לא נעים לתת כזה יחס.
- הנהלים אומרים, שבמצב של תקלות תעשים את כולם ואת הכל, רק לא את 012. המחשב שלך לא תקין, השרת בחו"ל איטי, הראש שלך לא בסדר.
- הלקוחות יכולים לקלל אותך ועוד להתלונן עליך, כי גרמת להם לקלל. ומנהלים כמובן יצאו עליך שלא היית בסדר. זה קרה לי מספר פעמים.
|
|
אל תעבדו ב012
וגם אל תהיו לקוחות שלהם
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד תומך טכני בין השנים 2010 - 2010
|
15.10.2010
|
|
יתרונות:
|
פשוט לא מפטרים במקום העבודה
|
|
חסרונות:
|
שכר משפיל
עבודה תחת לחץ ללא הכרת תודה
הנהלה מבזה ומגעילה
|
|
למה 012 סמייל נמצאת ברחוב הסיבים? כי כולם שולחים CVים.
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד מנהל בין השנים 2006 - 2007
|
02.08.2009
|
|
יתרונות:
|
בטחון תעסוקתי בדרך כלל
|
|
חסרונות:
|
שכר נמוך ומבזה
תחלופת עובדים עצומה
מחלקת משאבי אנוש מחרידה
|
כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.
|
|
| |
|
| שכר |
|
| התפתחות מקצועית |
|
| עתיד החברה |
|
| בטחון תעסוקתי |
|
| הנהלה |
|
| איזון עבודה משפחה |
|
| רווחה |
|
| ממליץ לעבוד בחברה |
|
| אווירה |
|
| אתגרים ועניין |
|
| |
|
| |
012 סמייל
|
|
|
|
|
|
| |
012 סמייל.תקשורת בע"מ הנה חברת תקשורת המובילה בתחומה בישראל, המספקת ללקוחותיה קשת רחבה של שירותי תקשורת בינלאומיים בתחום הטלפוניה והאינטרנט.
|
|
|